Geen evenementen

bassa

30ste ALV met uitreiking 1e ex. 'Zo druk als een klein baasje'

Op 26 maart 2014 hielden wij onze 30ste algemene ledenvergadering (ALV) in “Het Dorpshuis” te Noordeloos. Op deze avond werden na het officiële gedeelte, vlak voor de pauze, twee leden gehuldigd als erelid:
Meine Mollema en Wout Slob.
Ereleden

Na de pauze - met gratis koffie/thee en een Noordelose stuiter - werd er een foto-impressie getoond door Wout Slob n.a.v. ons nieuwste boek ‘Zo druk als een klein baasje’.
Aansluitend werd het eerste exemplaar van het boek overhandigd aan waarnemend burgemeester W.E. ten Kate van de gemeente Giessenlanden.

Burgemeester

Alle schrijvers (Gerrie den Braven-Naaktgeboren, Kees den Braven, Kees Gelderblom, Bas Schakel, Wout Slob en Jan Wallaard), redacteur Jenny Mollema-Gons en de leden van de fotocommissie (Koos Klein, Hans Hoffman en Wim v/d Ham) werden bedankt. Zij ontvingen uiteraard het boek en een boeket bloemen.
Schrijvers-red-foto

Tijdens deze algemene ledenvergadering was er ook een kleine expositie ingericht die vooraf, in de pauze en na afloop bezichtigd kon worden.

Voorkant Zo druk als een klein baasje

'Zo druk als een klein baasje' is een terugblik - in korte verhalen en met veel foto’s - op (bijna) verdwenen middenstanders en ambachtelijke bedrijven in een deel van de 20e eeuw in de dorpen Hoogblokland, Hoornaar en Noordeloos.
Auteurs: Gerrie den Braven-Naaktgeboren, Kees den Braven, Kees Gelderblom, Bas Schakel, Wout Slob en Jan Wallaard.
Redacteur: Jenny Mollema-Gons.
Totaal: 96 pagina’s A4 formaat met hard kaft.
Verkoopprijs € 15,00 - excl . € 4,50 verzendkosten.

Maak het bedrag van € 15,00 plus € 4,50 verzendkosten  (indien u niet woont in Hoogblokland, Hoornaar of Noordeloos) over op ons het bankrek.no. 34.63.20.097 (IBAN: NL77RABO0346320097) van de Historische Vereniging Hoogblokland, Hoornaar en Noordeloos, onder vermelding van uw adres. Wij zorgen ervoor dat u het boek zo spoedig mogelijk ontvangt!

Voor 15 euro per jaar worden u en uw huisgenoten lid van onze vereniging