zaterdag 4 augustus 10:00 - 16:00
zaterdag 8 september
Open Monumentendag
woensdag 26 september 20:00 - 22:00
Lezing 17e eeuwse emigratie naar het land van melk en honing (Amerika)
zaterdag 6 oktober 10:00 - 16:00
Fokveedag Hoornaar
Lezing over Gorcumse burgemeester Ridder van Rappard
Lezing Gouden Koets
woensdag 30 januari 20:00 - 22:00
ALV

Bestuur:

dhr. K. Verbaan (vice-voorzitter)
mw. M.J. van Genderen
mw. A.M. Mollema
dhr. A. van der Haven

Redactie verenigingsblad:

Beheerscommissie:

De beheerscommissie houdt zich bezig met het restaureren, onderhouden en catalogiseren van onze oudheidkundige voorwerpen, boeken en kleding. Iedere woensdag (behalve de eerste en de laatste woensdag van het jaar) is de beheerscommissie aan het werk in ons verenigingsgebouw aan de Noordzijde 3 te Noordeloos. U kunt tussen 9.00-11.00 uur en 13.30-15.00 uur terecht om een kijkje te nemen of om oude spullen af te geven.

Fotocommissie:

Indien u foto's heeft uit ons werkgebied dan willen wij die graag inscannen en toevoegen aan ons fotoarchief.

RT @PeterdenTek: 75 years ago today 7 young men lost their lives when their Halifax bomber JB801 was shot down at Giessenburg by German Ni…

Meld u aan voor onze nieuwsbrief