zaterdag 23 maart 11:00 -
Jubileumdag

De vereniging heeft de beschikking over een ruimte voor opslag en restauratie van haar collectie oudheidkundige voorwerpen, boeken en kranten. Met deze voorwerpen worden kortdurende exposities ingericht, zoals bijvoorbeeld op de Fokveedag te Hoornaar.

Ons verenigingsgebouw is gevestigd aan de Noordzijde 3 te Noordeloos. Hier zijn elke woensdag een aantal vrijwilligers aan het werk met restauratie, onderhoud en het catalogiseren van onze bezittingen. U kunt op deze woensdagen tussen 9.00-11.00 uur terecht om een kijkje te nemen.

De oudheidkundige voorwerpen zijn veelal in ons bezit gekomen door giften van particulieren. Heeft u ook voorwerpen die u ons wilt schenken, laat het ons dan weten: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of kom langs bij ons verenigingsgebouw.

Hieronder een indruk van onze kortdurende exposities:

De vereniging beschikt over een collectie grote (digitale)  foto's van onze dorpen, maar we zijn altijd op zoek naar nieuw fotomateriaal.  Heeft u een foto die we mogen inscannen dan kunt u dat ook kenbaar maken via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Zoekt u een specifieke foto, heeft u vragen dan kunt u contact opnemen met de fotocommissie via bovenstaand adres.