Geen evenementen

Bestuur:

dhr. K. Verbaan (vice-voorzitter)
mw. M.J. van Genderen
dhr. A. van der Haven
dhr. A. Aanen

Redactie verenigingsblad:

Beheerscommissie:

De beheerscommissie houdt zich bezig met het restaureren, onderhouden en catalogiseren van onze oudheidkundige voorwerpen, boeken en kleding. Iedere woensdag (behalve de eerste en de laatste woensdag van het jaar) is de beheerscommissie aan het werk in ons verenigingsgebouw aan de Noordzijde 3 te Noordeloos. U kunt tussen 9.00-11.00 uur en 13.30-15.00 uur terecht om een kijkje te nemen of om oude spullen af te geven.

Fotocommissie:

Indien u foto's heeft uit ons werkgebied dan willen wij die graag inscannen en toevoegen aan ons fotoarchief.

Blije gezichten in ons verenigingsgebouw. We kregen een gift van de A. A. de Haan stichting om een laptop aan te s… https://t.co/7dRloVEH1o

Vandaag werden een aantal hijsblokken van molenbouwer van der Haven opgehaald. Deze hijsblokken hebben we voor een… https://t.co/MTvuDBVzSR

Meld u aan voor onze nieuwsbrief