Geen evenementen

Bestuur:

dhr. K. Verbaan (vice-voorzitter)
mw. M.J. van Genderen
mw. A.M. Mollema
dhr. A. van der Haven

Redactie verenigingsblad:

Beheerscommissie:

De beheerscommissie houdt zich bezig met het restaureren, onderhouden en catalogiseren van onze oudheidkundige voorwerpen, boeken en kleding. Iedere woensdag (behalve de eerste en de laatste woensdag van het jaar) is de beheerscommissie aan het werk in ons verenigingsgebouw aan de Noordzijde 3 te Noordeloos. U kunt tussen 9.00-12.00 uur en 13.30-16.00 uur terecht om een kijkje te nemen of om oude spullen af te geven.

Fotocommissie:

Indien u foto's heeft uit ons werkgebied dan willen wij die graag inscannen en toevoegen aan ons fotoarchief.

Noordeloos, ontstaan aan weerskanten veenriviertje de Giessen Riviertje bestond wrsch al in Romeinse tijd Riviertjā€¦ https://t.co/tRnwYKkpYy

Meld u aan voor onze nieuwsbrief