vrijdag 17 april 09:00 -
woensdag 29 april 20:00 - 22:00
Lezing WO2 door Arie de Bruin

Bestuur:

dhr. K. Verbaan (vice-voorzitter)
mw. M.J. van Genderen
dhr. A. van der Haven
dhr. A. Aanen

Redactie verenigingsblad:

Beheerscommissie:

De beheerscommissie houdt zich bezig met het restaureren, onderhouden en catalogiseren van onze oudheidkundige voorwerpen, boeken en kleding. Iedere woensdag (behalve de eerste en de laatste woensdag van het jaar) is de beheerscommissie aan het werk in ons verenigingsgebouw aan de Noordzijde 3 te Noordeloos. U kunt tussen 9.00-11.00 uur en 13.30-15.00 uur terecht om een kijkje te nemen of om oude spullen af te geven.

Fotocommissie:

Indien u foto's heeft uit ons werkgebied dan willen wij die graag inscannen en toevoegen aan ons fotoarchief.

RT @historie_hhn: Voor een expositie in de Week van de Vrijheid in Noordeloos zijn wij op zoek naar brieven, foto's en voorwerpen uit #Noor

Voor een expositie in de Week van de Vrijheid in Noordeloos zijn wij op zoek naar brieven, foto's en voorwerpen uit… https://t.co/QdjqzDqrJS

Meld u aan voor onze nieuwsbrief