Lezing Gouden Koets
Lezing
Lezing

Bestuur:

dhr. K. Verbaan (vice-voorzitter)
mw. M.J. van Genderen
mw. A.M. Mollema
dhr. A. van der Haven

Redactie verenigingsblad:

Beheerscommissie:

De beheerscommissie houdt zich bezig met het restaureren, onderhouden en catalogiseren van onze oudheidkundige voorwerpen, boeken en kleding. Iedere woensdag (behalve de eerste en de laatste woensdag van het jaar) is de beheerscommissie aan het werk in ons verenigingsgebouw aan de Noordzijde 3 te Noordeloos. U kunt tussen 9.00-11.00 uur en 13.30-15.00 uur terecht om een kijkje te nemen of om oude spullen af te geven.

Fotocommissie:

Indien u foto's heeft uit ons werkgebied dan willen wij die graag inscannen en toevoegen aan ons fotoarchief.

RT @rozanneboerr: De voorbereidingen zijn in volle gang! Welkom vanaf 19.00 uur in de Til in Giessenburg voor het lijsttrekkersdebat. #Mole

RT @Oudalblasserw: De historische verenigingen, werkzaam in het gebied van @molenlanden (achterban van zo'n 2500 leden), gaan samen optrekk…

Meld u aan voor onze nieuwsbrief