vrijdag 21 juni
zaterdag 5 oktober
Fokveedag Hoornaar

Bestuur:

dhr. K. Verbaan (vice-voorzitter)
mw. M.J. van Genderen
mw. A.M. Mollema
dhr. A. van der Haven

Redactie verenigingsblad:

Beheerscommissie:

De beheerscommissie houdt zich bezig met het restaureren, onderhouden en catalogiseren van onze oudheidkundige voorwerpen, boeken en kleding. Iedere woensdag (behalve de eerste en de laatste woensdag van het jaar) is de beheerscommissie aan het werk in ons verenigingsgebouw aan de Noordzijde 3 te Noordeloos. U kunt tussen 9.00-11.00 uur en 13.30-15.00 uur terecht om een kijkje te nemen of om oude spullen af te geven.

Fotocommissie:

Indien u foto's heeft uit ons werkgebied dan willen wij die graag inscannen en toevoegen aan ons fotoarchief.

RT @hetdordts: Alleen dit weekend nog te zien! WERK, BID & BEWONDER. Een nieuwe kijk op kunst en calvinisme. Met werk van schilders van de…

Unieke foto 1903/1904 Pishoek Noordeloos 5 molens alleen 2de van links nog over De Stijve Molen, Molenpad 14, Noor… https://t.co/I8R5nDHyNH

Meld u aan voor onze nieuwsbrief