zaterdag 23 maart 11:00 -
Jubileumdag

Bestuur:

dhr. K. Verbaan (vice-voorzitter)
mw. M.J. Wallaard
dhr. A. van der Haven
dhr. A. Aanen

Redactie verenigingsblad:

Beheerscommissie:

De beheerscommissie houdt zich bezig met het restaureren, onderhouden en catalogiseren van onze oudheidkundige voorwerpen, boeken en kleding. Iedere woensdag (behalve de eerste en de laatste woensdag van het jaar) is de beheerscommissie aan het werk in ons verenigingsgebouw aan de Noordzijde 3 te Noordeloos. U kunt tussen 9.00-11.00 uur en 13.30-15.00 uur terecht om een kijkje te nemen of om oude spullen af te geven.

Fotocommissie:

Indien u foto's heeft uit ons werkgebied dan willen wij die graag inscannen en toevoegen aan ons fotoarchief.

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
captcha