We zijn op zoek naar informatie over het kunstwerk dat u op de foto ziet. Dit kunstwerk is te zien in de kleine zaal in het Dorpshuis te Noordeloos. In het Noorderhuis is voor dit kunstwerk geen plaats en daarom krijgt onze vereniging het aangeboden om te bewaren in onze collectie. Wij zijn op zoek naar meer informatie over dit kunstwerk. We weten wat het betekent: de zon symboliseert de Verenigingsraad, de zwaluwen de verenigingen die alle naar de zon vliegen en zo een eenheid vormen en kracht halen uit die zon. We denken dat het kunstwerk ergens begin jaren 80 door de Verenigingsraad aan het Dorpshuis geschonken is. Weet u wanneer? En waarom? Wellicht bij een jubileum, maar welk? En wie heeft het kunstwerk gemaakt? Heeft u het antwoord op een of meerdere van deze vragen, dan horen we dat graag! Stuur een berichtje naar onze vereniging: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Bij voorbaat dank!
  20181227 foto kunstwerk Noordeloos