Op 30 januari jl. hield onze vereniging de 35ste algemene ledenvergadering met aansluitend een verrassingsfilm van Wout Slob in het Bruisend Hart te Hoornaar.
Na de gebruikelijke agendapunten: welkom (door de voorzitter), vaststellen notulen ALV 2018, mededelingen en ingekomen stukken, jaarverslag 2018 (secretaris), financieel verslag 2018 (penningmeester), verslag kascommissie, benoemen nieuw lid kascommissie en begroting 2019 (penningmeester).
Statutair aftredend en voor de eerste keer herkiesbaar waren Marja Wallaard en Klaas Verbaan. Zij stelden zich beiden herkiesbaar. Er waren geen voorstellen voor tegenkandidaten ingediend, dus werden beide bestuursleden - met applaus - herkozen.
Na rondvraag en pauze was het om 21.00 uur tijd voor de verrassingsfilm van Wout Slob. Hij liet een film zien, die hij had gemaakt van de vrijwilligers in het verenigingsgebouw. Vervolgens liet hij een film zien over Hoogblokland, Hoornaar en Noordeloos (die hij maakte met hulp van Meine Mollema). Alle aanwezigen genoten zichtbaar van beide films. De voorzitter bedankte Wout voor het maken en vertonen van deze prachtige films en overhandigde hem een fles wijn en een cadeaubon.

ALV 20190130 gecomprimeerd