Geen evenementen

bassa

Op zaterdag 3 augustus jl. was het weer Jaarmarkt in Noordeloos. Traditiegetrouw konden er in onze kraam boeken worden gekocht en voorwerpen worden geraden. De drie goede antwoorden bij het voorwerpen raden zijn: 1.A. monsterschep voor melkcontrole, 2.B. flitsspuit voor bestrijding ongedierte en 3.C. anti-slipijzers voor onder je schoenen. Uit de goede oplossingen is een winnaar getrokken: Bert Kon uit Meerkerk. Zijn prijs: een boekenbon.

De foto bij dit bericht is gemaakt in 1984. Het glas wordt geheven op het 10-jarig bestaan van de jaarmarkt te Noordeloos, die traditioneel wordt gehouden op de eerste zaterdag in augustus. Rechts loco-burgemeester A. Uittenbogaard, links met hoed marktmeester J.A. van Vuren en op de achtergrond een foto van burgemeester Schakel, die met vakantie is. Foto gevonden in historische krantenarchief van Regionaal Archief Gorinchem. Zie: https://gorinchempubliek.hosting.deventit.net/zoeken.php

20190724 Noordeloos jaarmarkt 1984

Voor 15 euro per jaar worden u en uw huisgenoten lid van onze vereniging