Oud-schooldirecteur Claas van Kuilenburg uit Hoogblokland ontdekte dertig jaar geleden dat de hervormde kerk van Hoogblokland een bijzonder avondmaalsbord bezit. Hij dook in de historie die erbij hoort en schreef er een boekje over.
Het boekje 'Het avondmaalsbord van Hoogblokland' is verkrijgbaar bij onze vereniging, bij Gorcumse boekwinkels, het Gorcums Museum en het Gorcums Archief.

Kosten: 5 euro exclusief verzendkosten.

Zie het artikel in Het Kontakt:

Foto van schrijver Claas van Kuilenburg en kosteres Bep Klein van de Hervormde kerk Hoogblokland, met het betreffende avondsmaalsbord, staat bij het genoemde artikel in Het Kontakt.

20191123 Claas en Bep boek Avondmaalsbord