Wees mooi zijn en houd je mond

”Napoleon, een man van staal op het slagveld, was bang om gedomineerd te worden door vrouwen. Hij zag de vrouw meestal als een goed gewapende vijand die zich als zwak uitgaf. Vandaar dat hij zich vaak als een bruut toonde.
Eenmaal binnen de intimiteit van het koppel herwon zijn gevoelige natuur al snel zijn plaats. Tranen kon hij niet weerstaan. Napoleon had geen benul waar het bij een vrouw om gaat en hij zag overspel als een vorm van lichaams-verzorging, zonder liefde.
Zestig (gekende) minnaressen passeren de revue tijdens de lezing, telkens met hun naam en de vergoedingen die Napoleon hen toekende.

Een lezing met pittige weetjes en pikante details.De lezing vindt plaats in Het Noorderhuis te Noordeloos en vangt aan om 20.00 uur. Leden hebben gratis toegang, niet-leden betalen €5,-.

20220928 Napoleons vrouwen